​Ny virksomhed

Er I en nystartet virksomhed eller et eksisterende firma, der opstarter ny produktion, evt. med et andet kundefokus, en anden indkøbspolitik, eller et andet distributionsmåde end hidtil benyttet, kan det være svært at overskue, hvordan I skaber den bedst mulige eksterne logistik.

Mange fordele ved at benytte Logistik Konsulenten

Naturligt nok vil I i den første tid have fokus på kerneproduktet, og derfor kan det være en god ide at benytte en logistikekspert til at analysere jeres logistikbehov og implementere en plan, der kan gavne jer både nu og på sigt. 

Med vores omfattende markedskendskab og mangeårige erfaring kan vi hos Logistik Konsulenten sikre jer den mest optimale løsning.

Ved at benytte os undgår I unødvendige begynderfejl. I kan koncentrere jer om jeres kerneydelser og spare tid ved at lade eksperterne gøre arbejdet. I får en færdig pakke lige til at implementere i jeres virksomhed, ligesom I kan undgå at ansætte arbejdskraft til at styre transporterne.

Det får I:

  • Identifikation af servicebehov og distributionskanaler
  • Udarbejdelse af udbudsmateriale for at kunne realisere jeres virksomheds behov
  • Definition af de potentielle leverandører, der kan klare opgaven
  • Præsentation af de enkelte leverandører samt forhandling og udvælgelse af de(n) foretrukne leverandør(er)
  • Forhandling og fastlæggelse af informationen mellem leverandørerne og jeres virksomhed.
  • Implementering af leverandøraftalen
  • Udarbejdelse af brugermanual til jeres medarbejdere.

Ring til os på 7533 6115 eller 2826 2127 for en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe jeres virksomhed.

​Kontakt os

​Logistik Konsulenten ApS

Peters Ankersborg

Kokbjerg 14

DK- 6000 Kolding

CVR: 35868593

Telefon: 7533 6115

Mobil: 2826 2127

E-mail: pa@logistikkonsulenten.dk